Så besviken

Över mig själv efter dagens ridpass, red verkligen dåligt orkade inte rida ihop honom in i galopp nu i hoppsadeln så längtar tills jag får en dressyrsadel.
 
Spände mig för mycket för att andra stunden bli för avslappnad och låta honom bli lång och då även bli seg, han förstod verkligen inte vad jag mena ordentligt och det märktes på honom. Den känslan gillas inte, lägger detta pass bakom mig och tar nya tag imorgon.
 
Glömde ta en bild på klippningen också för jag hade ju full fokus på att ta en bild med hans rosa täcke och boots, så här får ni den !
 


Kommentarer
evie

snyggt med rosa :) och du ...det är bara att ta ett djupt andetag och komma igen - vi har alla varit där :)

2013-11-12 @ 22:33:13
URL: http://www.evieastrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

louisedressage.blogg.se

Satsande Dressyrryttare

RSS 2.0