Tummen upp för idag

Har verkligen varit bra idag, först kort dag i skolan. Fått pengarna för löv krattningen och ridningen gick super bra faktiskt.
 
Soprano var verkligen jättefin, lite spänd i början men blev verkligen rund och mjuk sen med en jätte härlig framåtbjudning. Gjorde faktiskt lite början till öppna för att han skulle bli mjuk och det gick även det super, galoppen funkade också bra så är hel nöjd med dagens pass
 
Två andra helt ointressanta saker om idag är att mina fötter för första gången i år höll på att gå i bitar när jag hoppade av och att jag är helt förälskad... i min tröja från KappAhl den har typ bara legat i min klädlåda så tog den som ridtröja och gud så skön är den en vanlig t-shirt men ändå, så idag en bild på mig och min älskade t-shirt från KappAhl.
 
 


Kommentarer
Mariama

Hej! Lämna gärna en kommentar med din åsikt om hästpyjamasar i min blogg! :)
http://mariamambye.horseworld.se/2013/11/13/hast-pyjamas/#comments
Kram!

2013-11-13 @ 22:19:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

louisedressage.blogg.se

Satsande Dressyrryttare

RSS 2.0