Terrängträningen idag

Var väl ingen hitt precis, men han är 4 och det var andra gången han hoppa. Han blev väldigt "döv" både för skänkeln och i munnen vilket gjorde det hela väldigt svårt.
 
På det blev jag så himla sur också, när något som jag tycker ska funka inte gör det. Att jag ska klara av det, och när jag då inte får igenom det jag vill blir jag inte särskilt nöjd.
 
Men han hoppar i all fall och försöker trots allt sitt bästa, fast kan erkänna att jag känner mig mer sugen på dressyrträningen imorgon än terräng;)
 
När vi kom hem massera jag honom lite med liniment, nu står han inne och åter sin lunch i lugn o ro så tar jag ut honom sen, fixar stallet för att sedan åka till Väse med lite papper till Nina som hon ska fixa tills imorgon!
Snyggt konstverk på hans rumpa!
 


Kommentarer
Jennifer

Hej jag har en blogg på blogg.se men appen funkar inte :( hur gör du? Funkar blogg appen för dig eller bloggar du bara från datorn ?:) jätte jätte tacksam för svar!

Svar: Blogg appen funkar inte alls för mig heller just nu så därav dålig bloggning ibland:/
louisedressage.blogg.se

2013-11-16 @ 17:28:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

louisedressage.blogg.se

Satsande Dressyrryttare

RSS 2.0